Singurele look-uri de modă pe care trebuie să le știi pentru toamnă 2021

Punctul de vedere al  asupra tendințelor de top în materie de modă pentru toamnă2021 a fost realizat în același mod ca în fiecare sezon: este, a fost și va fi întotdeauna bazat în totalitate pe ceea ce vei dori să porți. În loc de un flux masiv, copleșitor și nesfârșit de fotografii de pe podiumuri și mostre de ansambluri nerealiste care nu se vor/nu se vor transpune în majoritatea dulapurilor din întreaga țară, gândește-te la aceasta ca la editarea ta finală și ca la o listă de verificare la care să te raportezi constant. Este o sarcină uriașă, dar cineva trebuie să o facă și cine ar putea să o facă mai bine decât o echipă de editori renumiți pentru abilitatea lor de a decoda, dar și de a prevedea tendințele? Asa ca pregatestete de Black Friday anul acesta.

Cum afecteaza sezonul moda?

Lunile mai întunecate și mai reci sunt deseori un moment pentru a ne ascunde în cocon, dar cred că putem fi cu toții de acord că am avut partea noastră. Zilele mai scurte și temperaturile scăzute ne invită să ne ghemuim în fața focului, să ne suprapunem în ținute potrivite pentru o plimbare vioaie și să ne ghemuim în puloverul nostru preferat de cașmir și, deși aceste momente de sezon indulgent nu sunt în totalitate excluse (nu uitați, suntem încă în Marea Britanie, nu în Bahamas), tendințele modei de toamnă 2021 arată mult mai vibrante. Colecțiile vor sosi proaspăt ieșite din ceea ce s-a simțit ca o perioadă nesfârșită de blocaj de iarnă, iar vibrația va fi vizibil mai festivă decât anul trecut.

Ce cer clientii aceasta toamnă?

Designerii și clienții sunt pregătiți pentru modă – modă adevărată – din nou, iar ceea ce ni se oferă în această perioadă de apariție, sărbătoare și bucurie este un amestec strălucit de produse de bază casual îmbunătățite și produse mai excentrice, care permit o mulțime de kilometri de păun.

Designerii au fost primii care s-au adaptat la această tendință, potrivit lui Libby Page, senior market editor la Net-a-Porter: „Clienții noștri au cerut culoare precum roz, eclectism și optimism prin intermediul modei. De la paiete, pene și volane la tricotaje artizanale, îmbrăcăminte exterioară îndrăzneață și strălucire, există ceva pentru toată lumea. Acest amestec de îmbrăcăminte veselă este o antiteză la confortul în care am fost înfășurați în ultimele 12 luni. Moda revine în forță, iar noi ne bucurăm să o vedem.” Care este vibrația? Prietenii mei, am dat totul la maxim și nu aș putea fi mai fericită.

Sezon dificil

Acest sezon special de toamnă a fost dificil de descifrat din punctul de vedere al industriei. Nu aveți nevoie de mine să vă spun că lumea s-a întors cu susul în jos, iar afacerile din domeniul modei au cunoscut vârfuri (precum comerțul electronic) și depresiuni ca urmare a acestui fapt (unele mărci și magazine s-au luptat și au fost nevoite să închidă).

Vremurile dificile, conform istoriei, favorizează inovația și au existat multe lucruri de admirat: conversațiile importante despre sustenabilitate și diversitate au ieșit în evidență, noile tehnologii captivante prin intermediul jocurilor sau al NFT-urilor (căutați pe Google mai târziu) sunt considerate în mod serios ca fiind viitorul și am văzut chiar și cum calendarele și modurile de lucru în materie de îmbrăcăminte, oarecum depășite, au fost zdruncinate.

Ce fac creatorii aceasta toamnă?

Dacă Miuccia Prada și Raf Simons se pot uni sub un singur acoperiș elegant, dacă creatorii și consumatorii pot spune „nu” ciclului accelerat al scăpărilor constante și dacă marile etichete pot fi mai transparente nu doar în ceea ce privește lanțurile de aprovizionare și practicile etice, ci și angajamentul lor față de incluziune, atunci lucrurile arată bine în multe privințe, comparativ cu acum un an. Funcționarea internă a industriei modei poate părea irelevantă, dar cei care aleg să facă un pas înainte și să îmbrățișeze promisiunea prezentului și a ceea ce urmează generează o energie reînnoită.

Continuați să citiți pentru a afla despre cele mai importante și mai de impact tendințe de toamnă în materie de modă pentru anul 2021, așa cum au fost decodificate de echipa noastră de modă, de rețeaua noastră de experți, de la analiști de date la directori de achiziții, și de către dumneavoastră.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *